Tuesday, October 27, 2015

HUjAN


Ring any bell?
Yes! HUJAN guys! aku xdpt byang kan kalau diorang ni xde mase zaman skolah dulu. memang lejen.
zaman2 baru nk up beb. form1 ke form2 aku x igt. tapi mmg mengimbau kembali la zaman sekolah aku.
aku tulis entry ni pon sebab aku tengah belek2 apps deezer kt fon aku. Search la "Hujan".
klua plak live perform at Planet Hollywood. haha.
lawak la bila teringat balik zaman2 skolah. zaman2 cinta monyet. zaman2 rebel. haha. sometimes that memories remind me for who is me now. its cant fade away. lepak2 ngn mmber. pegi gig ke sana sini. haha.

okelah. tengah dok denga lagu2 Hujan ni, sedar tak sedar Hujan dah 10 tahun usia diorang. and aku dengar kt era diorang nk buat konsert. 31 Oct ni kt KL (woi HUJAN, bak siket komisen sbb aku dh promo konsert korang nih). FYI, lagu2 hujan ni dulu aku ada daripada Demo version sampailah dah jadi album. tapi skg aku xtau dh hilang ke mane. haha. aku kenal Hujan ni pon daaripada mmber2 aku dlu and mase tu pon crita "KAMI" tengah on air. memang gila2 la indie band naik mase tu. gig x henti2. tiap2 minggu. haha. sampai kene marah ngn mak aku sebab balik tengah malam. biase lah. jiwa masih memberontak lagi. kalau ikot psychology stage, mase tu masih tercari2 lagi identity memasing. syok la time tu. x terbeban dgn masalah. cuma fikir kerja sekolah je la. haha.

Tak lupa juga kepada band2 yg lain mcm Meet uncle Hussein, The Times, lagu Mawar Khayalan (aku xingt name band dia), Estrella, Joanna & Co, Butterfinger dan macam2 lagi. tak dapat aku nk tulis. penat. haha
Thanks sebab mewarnai zaman2 sekolah aku dan kawan2 aku. Banyak lagu2 ni bila play je ade certain event or kenangan yg bermain di minda. ade sedih ade happy. Apa2 pon zaman sekolah la paling best.

Thank You HUJAN! Smoga maju lagi dimasa akan datang! #Hujan10Tahun

No comments:

Post a Comment